2011. február 17., csütörtök

Péntek reggel

Sziasztok!

Tagnap felment rám a 38-as nadrág. Nagyon örülök neki. :) Kínai méret szerint 38. Persze a 32-es lenne az álom, de megelégednék a 34-sel is ami nyárra fel jönne rám. Hétfőtől egy újabb hónap indul, de az is gyorsan elfog telni, mint ez a hónap. Én szerintem a kövi hónapba max 8 cm megy le a hasamról. Na azzal is meg leszek elégedve ha annyi megy le és a következő hónapban meg négy cm. Valamikor a kg-ok is beindulnak. Most nem tudom sajnos hány kg vagyok, de jövő héten rá fogok nézni. Szerintem 2 hét alatt 2-3 kg-ot fogytam. Még az is jó.
 Nem sietek sehova, elég, ha nyár végére le megyek a kívánt első határig utána meg alakformázással elérem az álomsúlyt.  Aki csinálja annak kitartás és meg lesz az eredmény. Szokott hiányozni a tészta és a kenyér is mostanában , de most tartok a 4. hétvégénél és ilyenkor a szervezet jobban kéri az ilyen kajákat mint eddig. Régen is ez volt és a szervezetem legyőzött, de most én vagyok az erős és nem hagyom magam. Végig csinálom ezt az egészet.
Nagyon jól esik, aki szokta olvasni, amit írók, mert tutti végig csinálom így, mert sokan számítanak az eredményre. Ez nekem nagy erőt add. Vannak olyan napok, hogy kész vagyok, de régen is voltak. Most nem csokit tömök magamba akkor, hanem akkor tornázok egy kicsit és lenyugszok.
Mai ebédem tejfölős csirkemell lesz zöldborsóval és egy pudingot is meg fogok enni. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése