2011. február 14., hétfő

Hétfő este

Sziasztok.

3 hete ezelőtt kezdtem el az életmód váltásomat. Végén az adatokat is lefogom írni, de előtte a 3 hétről fogok beszélni. Nem éhezek és nagyon sok zöldséget eszek. Nagyon jól érzem magam. Heti 5x szoktam pudingot is enni édesítőszerrel. Sok zöldséget eszek hússal és virslivel. Imádom. Néha szoktam sajtot is enni reggel. Az is kell a szervezetnek. Amit nem eszek az a liszt és a cukor. Eredménye is meg van és nagyon örülök neki. Kg-ot nem fogom elárulni, hogy mennyi, majd 3 hét múlva.
189 cm magas vagyok, mindenki így nézze a cm-t. :)

Kezdet: 134 cm has és csípő és a comb 76 cm

2011.02.14. : 123 cm has , 124 cm csípő, 72 cm comb. :) 3 hét utáni eredményem.

Most már mindennap fogok írni ide. Nagyon jól érzem magam, de ez  nátha nem jött volna elő, akkor minden tökéletes lenne. Megpróbálok, most meggyógyulni. Most tartok a 4. hétnél és hátra van még 12 hét , amit kitűztem magamnak. Vagy is 16 hétig tesztelgetem magamon a változásokat.

Amit ma ettem a 3 db puding és 1 kg zöldbab virslivel és tejföllel. :) Isteni finom volt. Délután 5 után már nem szoktam amúgy enni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése