2011. február 16., szerda

Mai nap gondolatai

Sziasztok!
Sok mindenki csak negatívan tudd mindenhez hozzá állni, de legjobban az élethez. Én úgy döntöttem, hogy nem akarok meghalni. Nem akarok magas vérnyomást, cukrot, rákot és bármilyen betegséget. Egyszerűen élni szeretnék. Szeretnék tanulni, olyan dolgokról, amit később hasznosíthatok az életembe vagy a munkába. Én még fiatal vagyok. Most töltőm még be a 22 évemet, de fiatal vagyok. 20 év alatt sok minden történhet. Elvégzek a sulikat és elkezdek dolgozni és arra törekszek, hogy minden meg legyen fokozatosan. Nem szeretnék olyan helyzetbe kerülni, milliós tartozásom van a bank fele vagy bárki fele. Minek családi ház, akkor mikor nem az enyém. Az enyém az, amit magamnak kifizettem. Inkább választok egy albérletet, mint hogy 10 milliót egy házra felvegyek. Döntések előtt állók mindig. Mit tegyek, és mi lenne a legjobb döntés? Szeretnék egyetemre járni, de szeretnék egy saját lakást, ahol én vagyok, és akivel együtt vagyok. Abba meg senki más nincs. Kiskorom óta ez az álmom, hogy a saját életemet el kezdjem, és azt építsem. 20 éves korig jó itthon, de el kell itthonról menni valamikor. Lehet, hogy nehéz, de én nem szeretem a luxust és az nélkül is meg vagyok. Nekem nem kell tv és házimozi rendszer se. Van egy laptopom, ami minden vágyam volt és elég ez nekem. Másra nincs szükségem. Ezen meg tudok minden nézni. Jah tényleg kell hozzá internet is, de így skypen tudok bárkivel éjjel nappal beszélni. Másra nincs szükségem.
Szerencsére megtanultam beosztani a pénzt. Így szeptembertől egyetem és albérlet lesz. :) Persze viszem magammal a cicámat, ha lehet. Az nekem mindig hiányzik. Imádom az össze állatot. Macskámmal is úgy foglalkoztam, mint egy gyerekkel.

Fogyássomra visszatérve. Elégé jól bírom. 4. hétben vagyok. Ma előre meg lett ünnepelve a születésnapom és mamám csinált nekem sárgaborsókrém levest tojással és párolt zöldborsót csirkemellel.  Itthon desszertnek meg ettem pudingot. Nyáron fog leginkább meglátszódni rajtam a változás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése